حاضرم برای خنده ات جانم را فدا کنم

من عشق رو باختم

نه بخاطر اینکه بلد نیستم بازی کنم

نه

.

.

.

.

.

فقط برای اینکه خنده ات راببینم

 

به سلامتی اونایی که می خندند, اما…. یک عمربغض داشتن وهیچکس نفهمید…!! 

 روزهای تنهایی سخت نیست؛ سرده….

   چقدر دوستت داشتم.. چقدر نفهمیدی..

 

ﺑﻪ ﺳﻼ‌ﻣﺘﯽ ﺧﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﺟﻠﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﻋﺸﻘﻤﻮ ﺍﺯﻡ ﺟﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﻣﺎ ﺻﺪﺍﻡ ﺩﺭﻧﯿﻮﻣﺪ ﺑﻪ ﺳﻼ‌ﻣﺘﯽ ﻋﻤﺮﻡ ﮐﻪ ﭘﺎﯼ ﻋﺸﻘﻢ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ به سلامتی عشقم ک یکی دیگه رو تو آغوشش گرفته به سلامتی وجودش ک امروز تولدشه ﺑﻪ ﺳﻼ‌ﻣﺘﯽ ﻣﻮﻫﺎﻡ ﮐﻪ کم کم دارن ﺳﻔﯿﺪ میشن!

 

 



نظرات شما عزیزان:

pary
ساعت18:37---10 مهر 1393
من دوس دارم عاشق شم اشتباهه؟؟
پاسخ: بعد ازدواج عالیه


ehsanpishro
ساعت12:50---7 مهر 1393
بزن به سلامتیه اونی که سلامتی داده
پاسخ: ب سلامتیت


غم عشق
ساعت18:22---24 تير 1393
س
شرمنده دیر ب دیر بهت سر میزنم ببخشید
پاسخ: سلام عیبی نداره منم تا 10روز نمیام اومدم جبران میکنم


غم عشق
ساعت18:21---24 تير 1393
گاهــی باید نباشــی ... تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه ...

اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی !؟....


غم عشق
ساعت18:18---24 تير 1393
ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ کوچک ﺑﺎﺷﯽ ﯾﺎ بزرگ …

ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺁﻧﻘﺪﺭﻣﺮﺩ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯼ ﺣﺮﻓﺖ ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ

ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻫﺮ ﻧﺎﻣﺮﺩﯼ ﺑﻮﯼ ﮔﻨﺪ “ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ” ﻣﯿﺪﻫﺪ …


غم عشق
ساعت18:18---24 تير 1393
گاهی بی بهانه دلم برایت می گیرد

نمی دانم دلها بهانه گیرند

یا بهانه ها دلگیر….!؟!


غم عشق
ساعت18:17---24 تير 1393
کوچه را دیدی بـه وقـت شـب ، چه تنها میشود !!؟
بی تو از آن کوچه هم تنها ترم ...


غم عشق
ساعت18:17---24 تير 1393
همیشه دور نما ها

خواستنی ترند

مثل سراب

مثل فردا

مثل تو . . .


غم عشق
ساعت18:17---24 تير 1393
چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن در جاده ای که در آن هیچ بادی نمی وزد....

غم عشق
ساعت18:16---24 تير 1393
لطفا هی نپرس دلتنگی چه معنی دارد ؟

دلتنگی معنی ندارد

درد دارد


غم عشق
ساعت18:16---24 تير 1393
می گویند هر سن و سالی که داشته باشی

اگر کسی نباشد ،

که با یادش ،

چشمانت ،

از شادی یا غم پر اشک شود ،

هرگز زندگی نکرده ای

و من این روزها

زندگی می کنم . . .


غم عشق
ساعت18:15---24 تير 1393
چقدر صدای تیک تاک ساعت دلخراش است

وقتی او “یک ثانیه” هم در کنارم نیست...


غم عشق
ساعت18:14---24 تير 1393
همه ی کارهایت را بخشیدم

جز آن تردید آخر هنگام رفتنت

که هنوز مرا

به برگشتنت امیدوار نگه داشته...


غم عشق
ساعت18:14---24 تير 1393
مهم نیست عمر “کوتاه” باشد یا “بلند” …

مهم ، نفس هایی ست که با تو “کوتاه” و بی تو “بلند” کشیده می شود …


غم عشق
ساعت19:51---17 تير 1393
حرف های من بماند برای بعد......دلخوری هایم..دلتنگیهایم...و تمام اشک هایم.........تو از خودت بگو....با او چگونه میگذرد که با من نمیگذشت
پاسخ: لاااااایک


غم عشق
ساعت19:49---17 تير 1393
گاهی اونقدر خسته میشویم که خستگیمون در نمیشه ، “درد” میشه !
پاسخ: اره درد میشه


غم عشق
ساعت19:49---17 تير 1393
میدانم دیگر برای من نیستی اما دلی که با تو باشد این حرفها را نمی فهمد …

غم عشق
ساعت19:48---17 تير 1393
ــــامــــردهــــا
چـــــند بُـغــض ؟ بـه یــک گــــلو !؟!!!
پاسخ: :( خیلی قشنگ بود


غم عشق
ساعت19:46---17 تير 1393
به هر دری که زدم سری شکسته شد
به هرجا که سر زدم دری بسته شد
نه دگر در زنم به سر نه دگر سر زنم به دری
که روح در به درم از سر و در زدن خسته شد


غم عشق
ساعت19:46---17 تير 1393
صندوق صدقات نیست دل من که گاهی سکه ای محبت درآن بیندازی وپیش خدای دلت فخربفروشی که
مستحقی راشادکرده ای!…


غم عشق
ساعت19:45---17 تير 1393
گفت بزن به سلامتی پت ومت گفتم بخاطر اینکه خنده دار بودن؟ گفت ن بخاطر اینکه تا اخرش باهم
بودن
پاسخ: خوشبحالشون .....


غم عشق
ساعت17:19---15 تير 1393
::

به سلامتیه اون پیرمردی که وقتی ازش پرسیدن عشق چیست گفت :همونی که منو پیر کرد!!
پاسخ: حرف دلمه :|


غم عشق
ساعت17:13---15 تير 1393
شاید کارهای بزرگ از دست ما برنیاید اما می‌توانیم با عشقی بزرگ کارهای کوچکی انجام دهیم !
پاسخ: lمرسی بازم بیا:)


غم عشق
ساعت12:32---14 تير 1393
ﺩﻟﻢ ﻳﻚ ﺷﺐ ﺁﺭﻭﻡ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﺎ ﺁﻫﻨگی ﺭﻭﻣﺎﻧﺘﻴــــﻚ
ﭼـــﻨﺪﺗﺎ ﺷﻤﻊ ﻭ ﻳﻚ ﻋﺎﻟﻤﻪ ﺗـــــــــــﻮ!
پاسخ: :)


علیرضا
ساعت20:23---9 تير 1393
زنگ زدم به2afm گفتم الو:میگه الو صدامو داری؟


میگم:آره میگه:خستم از خاطرات موندگارت…


بابا این باهمه دعوا داره!!!


پاسخ: خخخخخخخ


یاسر
ساعت2:45---9 تير 1393
با سلام
به دلیل حفاظت امنیتی
از تبادل لینک با وبلاگتون معذورم

سایت شما در سایت عاشقانه ی الون بوی 76 لینک شد


vahval
ساعت23:24---7 تير 1393
سلام مرسی که سر زدی وبلاگت مطالبش خیلی خوبه لینکت میکنم خواستی لینکم کن
پاسخ: سلام مرسی شما هم لینکی :)


سارا
ساعت13:20---6 تير 1393
سلام اپم...
پاسخ:سلام اومدمممم


saman
ساعت17:36---29 خرداد 1393
راستی ! واسه مسابقه ایران ! ارژانتین بیا پارک خیلی کیف میده ! منم هستم ! بچه ها هم هستن کلا شلوغه دیه
پاسخ: باشه اگه تونستم با خونوادم یا دوستام میام


سارا
ساعت13:45---29 خرداد 1393
خُـבآیـــ ــآ !

ж خَـωـتــــــِہ اَґ اَز خَـωـتـِگــــ ـی هــآ..

ж בلـَـґ ـ گِرفتــــــِہ اَز בلـَـґ ..

ж صـَبــــ ــر نـَفـَـَωـَـґ رآ بـُریــבہـ..

ж اَمــ ــآלּ بـבه..

ж בَرב ـہــآیــَ ــґ ـہـَــґ בَرב مــــ ـی کـُنـَنـב
پاسخ: ایوووووووول :)


saman
ساعت13:02---29 خرداد 1393
همشهری وبت عالیه !
پاسخ: مرسی وب شما هم عالیه:)


سارا
ساعت16:56---28 خرداد 1393
از یــــکــ نـگـــاه شــــــــروع میشــــــــــود....
.............. امـــا پـــایـــانــش :
..... او روی میگـــــــردانــــــد و بــا تمـــومِ خـــاطــراتــش وداع میکنــــد
....... و تــــو :
.................... چشـــــم بــه رفتــــنش میــــدوزی و
.......... اشــــــک میــــــریـزی.......!!!!
پاسخ: مررررررررسی خیلی قشنگ بود :)


ஜ R A M I N ஜ
ساعت22:28---27 خرداد 1393
سلام شل مغز خانم. میگم خوب رفتی قایم شدیا. بیا بیرون ی افتابی بخور. خخخخخخ
پاسخ: شل مغز خودتی کجااااااااااااااا بیام؟


هادی
ساعت21:49---25 خرداد 1393
خیلی هم قشنگ و خوب!لاییییییییییییییییک
پاسخ:مرسی .....


سارا
ساعت23:53---23 خرداد 1393
به این وبمم بیا...
پاسخ: اووووووووکی :)


یاسر
ساعت19:52---23 خرداد 1393
دیروزوقتی نزدیک پنجره رفتم
آفتاب خمیازه می کشید

پنجره خسته بود

پلنگ درآسمان به ازای پول می دوید

پرنده ی بیداری

زنگوله داشت

ونیمی ازپرهایش افتاده بود

خودرابه درختی رساند

که بی صداحرف می زد

من تنهاپژواکش رامی شنیدم

صبح بی رنگ شده بودچندبارگریست

وازدوری سحرنخوابید

نورکم رنگ درقامت یک مردبی دست محوشد

ودرجایی دیگردرقامت صنوبرتپید

شبنمی ناگه قطره قطره ریخت

اماگل درعمق تنهایی پرپرشد

آسمان وقت نداشت ساعت راکوک کند

به جای عقربه لاک پشت بارید

ودریاچندتکه شد

رودرودخانه اقیانوس

ماهی هاخلوت کردندرودتنهاشد

اقیانوس رودرابلعید

وخرچنگهااقیانوس راتبعیدکردند

زندگی به ستوه آمده بود

چون شیری که دهانش رابازکرده

مارهاخودراخط خطی کرده وبه نهنگ هامی خندیدند

اسب های شیهه کش درآن حوالی خاک افشانی می کردند

دیدم وای کاش نمی دیدم

عقاب هاپنجه ی خودرامخفی کرده

ودرجای دیگربانوک می کوبیدند

تنهااردک هابودندکه آرام کناردریا

می خواندند

به آسمان نگاه کردم

خواستم پیغامی بگذارم

دیدم خرچنگ هابه آسمان حمله کردند

وآفتاب هنوزخمیازه می کشید.


سارا
ساعت16:11---23 خرداد 1393
حالاچربطی داشت ابجی؟من جیگرخودموگفتم باخوندن این پست اتیش گرفت...
پاسخ: وااااااااا عزیزممممممم کدومو میگی؟


سارا
ساعت15:01---23 خرداد 1393
دخملی دیگه؟درسته؟
پاسخ: هر چی دوس داری هستم تنهااااا صدام کنی بهتره :)


سارا
ساعت14:58---23 خرداد 1393

کفاثت جیگرم اتیش گرفت...
پاسخ: اجی جون جیگر من خیلی وقته اتیش گرفته .


mehdi
ساعت14:45---23 خرداد 1393
pas eshghet kas dg bod man sargarmi eib nadare esghet ba kas dg ezdevaj kard khoshhalam to ro be khoda vagozar kardam omidvaram taghasesho pas bdi
پاسخ: من تنهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام من بازیت ندادم و تقاص هرکایو که تا الان کردم کشیدم پس دیگه نمیخوام کسی وارد تنهاییمه تنهاییم برای خودش دنیایی داره نمزارم کسی ازم بگیره


سارا
ساعت22:44---22 خرداد 1393
یوقت به من سرنزنیا...
پاسخ: سلام اجی جون چشم میام :)


بهزاد
ساعت17:58---21 خرداد 1393
ﺩﻟﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺩﯼ . . .

ﻧﮕﺎﻫﯽ ﮐﻪ ﺩﺯﺩﯾﺪﯼ . . .

ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ ﮐﻪ ﭘﮋﻣﺮﺩﯼ . . .

ﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﮔﺮﻓﺘﯽ . . .

ﺻﺪﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺷﺒﻬﺎ ﺑﺎ ﺁﻥ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﮕﺮﻓﺘﯽ . . .

ﻧﺎﻥ ﻭ ﻧﻤﮑﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺭﺩﯼ . . .

ﺣﺘﯽ ﻧﻤﮑﺪﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﺷﮑﺴﺘﯽ . ..

ﻫﻤﻪ . . .ﺣﻼﻟﺖ ﺑﺎﺷﺪ !

ﺟﺰ " ﻟﺮﺯ ﺩﻟﻢ ﺩﺭﺍﻭﻟﯿﻦ نگاه!"

ﺣﺮﺍﻣﺖ ﺑﺎﺷﺪ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻣﺮﺍ ﺑﻪ ﮔﻨﺎﻩ ﻋﺎﺩﺕ ﺩﺍﺩﯼ ﻭ ﺭﻓﺘﯽ
پاسخ: وااای خیلی قشنگ بود :(


بهزاد
ساعت17:56---21 خرداد 1393
❤ از عـجـایـب عـشـق...
هـمـیـن بـس!
تـنـهـا آغـوش هـمـانـی آرامـت مـی کـنـد ...
کـه دلـت را بـه درد آورده و آتـش زده!!! ❤
پاسخ: بازم بیا از این اس ها بزار :(


یاسر
ساعت2:50---17 خرداد 1393
يک روز ميرسد که يک ملافه ي سفيد پايان ميدهد به من . . . به شيطنت هايم . . . به دلتنگي هايم . . . به خنده هاي بلندم و به بغض هايم . . .
روزي که با ديدن عکسم بغض ميکني و ميگويي : ديوونه دلم واسه مسخره بازيهات تنگ شده پاشو .
با دســـتانـــ خالـــی از دنـــیا خواهـــم رفت …

نباید نگرانـــ باشم چون حداقل با دلـــی پـــُر میروم !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 16 خرداد 1393برچسب:, | 22:26 | نویسنده : تنهـــــــا |